تحقیق در مورد مديريت زمان 21 ص

مطالب دیگر:
📜پاورپوینت آشنایی با واسط کاربری گرافیکی در نرم افزار مطلب📜پاورپوینت آماده; دور هم جمع شدن يك آغاز ، دور هم ماندن يك پيشرفت و با هم كار كردن يك موفقيت📜پاورپوینت آموزش و اصول هک📜پاورپوینت ارتباطات« تصویر ذهنی »📜پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها📜پاورپوینت اولين دوره آموزش کتابدار بالينی Clinical Librarian Training Course📜پاورپوینت با موضوع گذار فاز📜پاورپوینت بانکداری سبز و تأمین مالی پایدار دربانکداری راستین📜پاورپوینت باکس تعمیراتی وظایف آن📜پاورپوینت برنامه های وزارت علوم در راستای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT)📜پاورپوینت بسته خدمتی بیمار هموفیلی📜پاورپوینت بمب‌های گرافيتی📜پاورپوینت حدیث کساء📜پاورپوینت حرقت حلق📜پاورپوینت دانش خانواده📜پاورپوینت رئوس اقدامات سال 92 و اهم برنامه‌هاي سال 93📜پاورپوینت راهکارهاي رسيدن به ظرفيت اسمي در واحدهاي پتروشيمي📜پاورپوینت رويكرد مبتني بر منابع📜پاورپوینت سازمان حافظه📜پاورپوینت سیستم حفاری دورانی
تحقیق در مورد مديريت زمان 21 ص |1619765|download
مشخصات فایل مورد نظر در مورد تحقیق در مورد مديريت زمان 21 ص آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 41 صفحه

قسمتی از متن .doc :

مديريت زمان

چكيده

استفاده مؤثر و اثربخش از زمان ضرورتي اجتناب ناپذير براي موفقيت در عرصه كار و زندگي است. مديريت زمان شامل مجموعه‌اي از مهارتها براي كنترل كردن و استفاده بهتر از زمان است. اين مقاله به تشريح مفاهيم و اصول مديريت زمان پرداخته و فنون و ابزاري را براي مديريت زمان در محيط زندگي و كار ارائه مي‌كند.

كليدواژه : مديريت زمان

1- مقدمه

راه‌هاي مختلفي براي بيان درك ما از زمان وجود دارد. براي قرنها مردم از حركت ماه، ساعت آفتابي، اذان،‌ زنگ كليسا براي تنظيم برنامه‌ زماني روزانه خود استفاده كردند تا اينكه در قرن دوازدهم راهبان كاتوليك ساعت‌هايي را براي تنظيم فعاليت‌هاي خود ساختند.

در طول تاريخ تمدن‌ها به زمان و ابعاد آن توجه داشته‌اند و اين توجه در اين دوران نيز وجود دارد و عباراتي مانند «وقت طلاست» گوياي اين توجه است. جوامع امروزي جوامعي هستند كه در آنها تعداد ساعات كافي در طول روز وجود ندارد. فناوري‌هاي نو محيطي فراهم آورده‌اند كه تقريباً در مدت زمان كم مي‌توان به خيلي از اطلاعات دسترسي پيدا كرد و خيلي كارها را سريعتر و آسانتر انجام داد اما تمايل به سريعتر انجام دادن كارها و بيشتر كار انجام دادن روز ‌به ‌روز بيشتر مي‌شود.

اين رويكرد كه همواره با بشر همراه بوده ‌است اين احساس را براي او به وجود آورده ‌است كه از زمان عقب مي‌ماند و نمي‌تواند از آن به صورت مؤثر بهره گيرد. تاريخ به ما مي‌گويد كه مديريت ضعيف زمان يك مسئله قديمي است، مسئله‌اي است كه فناوري آن را به وجود نياورده ‌است و آن را نمي‌تواند حل كند. در شرايطي كه ابزار بيشتري براي مديريت زمان در اختيار داريم و فرايند‌هاي اداري، كمتر درپيچ و تاب تشريفات اداري و كاغذ بازي گم مي‌شوند، مديريت ضعيف زمان را كمتر مي‌توان مخفي كرد. مديريت زمان موضوعي است كه همه ما، چه در زندگي شخصي و چه در زندگي حرفه‌اي، نياز داريم با آن روبرو شويم تا در زندگي موفق شويم.

در ادامه در مورد وجوه مختلف مديريت زمان صحبت مي‌كنيم. ابتدا نگاهي به اصول عمومي مديريت زمان خواهيم داشت. توجه به اين اصول كمك مي‌كند كه درك بهتري از مفهوم مديريت زمان داشته باشيم و پيشنهادهايي ارائه مي‌كند كه مي‌توانيد آنها را در حوزه‌هاي مديريت زمان در زندگي خود به كار بريد. پس از ارائه رهنمودهاي عمومي، به حوزه‌هاي مديريت زمان به صورت دقيق‌تر خواهيم پرداخت. ابتدا راجع به مديريت زمان در زندگي شخصي مي‌پردازيم و سپس مديريت زمان را در حوزه كسب و كار مدنظر قرار مي‌دهيم.

2- اصول عمومي مديريت زمان